Selamat Hari Lahir Amar Naufal


Assalamualaikum semua

Aduhai..di kala jari jemari saya menari di atas 'keyboard' putih yg dah tak berapa putih ni, kaki saya masih berdenyut lagi. Masuk hari ni dah 2 minggu kaki sebelah kiri ni sakit. Semuanya angkara terjatuh tanpa sengaja 9sapa pulak sengaja nak jatuh ye tak??) di ICCA. Dek kerana nak cepat...dan lantai pun licin, ditambah pulak dengan tapak kasut yang tak berapa cukup bunga..gedebuk!!! Tuuu dia nangka dah jatuh...Haa ni lah akibatnye menanggung kesakitan.

Saya dah pun buat x-ray seminggu lepas kejadian...sebabnya jari kaki x boleh digerakkan. Lepas x ray doktor kasi sambunggg lagi cuti..wahhhh!!! Minggu ini nampak gaya saya BERSANTAI sahaja di rumah. Apapun, walau dalam keadaan sakit, dan jalan berdengkot-dengkot...saya tetap berkarya seadanya. Tapi betul kata orang-orang lama...bila kita buat sesuatu perkara dalam keadaan terpaksa, hasilnya memang tak mengujakan langsung. Begitulah adanya...saya bukan lah terpaksa tetapi dek kerana dah berjanji saya tak sampai hati nak mungkiri. Tapi itulah..dalam keadaan sakit sebenarnya lebih baik kita berehat sahaja dan jangan terima apa-apa order (oppsss ye ke????).

Oklah...jadi itu sahaja karya saya sepanjang saya bercuti sakit...x mampu den nak buat nanti mengecewakan orang lagi susahhh..

Comments

Popular Posts