Godaan Gadis-gadis anggun....gitewww

Salam semua

Ampun dan maaf dari team zaz bakery sebab lama sangat menyepi tanpa berita. Dek kesibukan hakiki dan yang bukan hakiki maka blog ini terus dibiarkan bersawang. Ni baru sempat nak bersihkan habuk-habuk yang melekat bak foundation tu.

Entry kali ni pun tak mau panjang lebar. Admin zaz bakery 'hilang' seketika sebab berkursus di sugarflours, Bangi. Pernah dengar sugarflours??? Ala...yg glamerr tu...memang heaven habis saya selama kat sana. Banyak ilmu yang dipelajari dan juga yang penting dapat teknik-teknik baru serta mudah dalam penghasilan produk-produk melibatkan sugarcraft. Owner a.k.a founder cum instructor Sugarflours ni iaitu Puan Wati, Leeya dan Put Put memang otakk besttt. Pendek kata saya seronok berada di sana. Jadik, rerakan bloggers...now saya nak persembahkan hasill dari kursus tersebut. Ada lagikk tapi upload berperingkat ye...

In other words, sesapa nak order kek macam dalam gambar tu boleh lerrr meng contact saya okeh.

Kalau teringin gadis-gadis comeyyy yang boleh dimakan untuk menghiasa kek hari istimewa anda, jangan malu dan segannn...tempahlah kat saya..ihikkkkss

Gadis Jepun yang santun


Si English Girl yang aktif..mcm red riding hood tp ni pakai topi!


Atau pun godaan si "Dutch Lady"....


Comments

Popular Posts