Order Hari Usahawan Sekolah

Hoo...hoo...hoo.....

Ekspresi di atas itu menunjukkan en chef sangat penat menyiapkan order entry kali ini. Sila beri tepukan gemuruh kepada en chef ye....

Order diterima dari anak buah saya, merangkap adik en chef iaitu Incik Haiqal untuk hari keusahawan sekolah kalau tak silap saya. Bertungkus lumus en chef membuatnye dengan seorang pembantu (terus dpt keje on the spot..hehehe..). Saya tak dapk nak tolong sbb outsation itu jam. Smpai-sampai bakeri tengok keje ala2 nak selesai so saya bantu mana yang boleh je lah.

Apapun terima kasih banyak-banyak sebab beri sokongan pada kitaorg yang baru nak berjinak-jinak dengan dunia perniagaan ni. Yelah sapa lagik nak sokong kalau bukan sedara mara sendiri ye tak?? (sila angguk banyak-banyak kali mcm burung belatuk...). Oklah jom kita intai-intai apalah yang diorder oleh Haiqal. Sms yang saya terima malam tu "SEMUA ABES"...YEAY!!!! Saya tumpang gembira sbb akan ada bakal potential customer ...hikhik



Comments

Popular Posts