Kek Hari lahir Chelsea dan Frozen

Aduh lama nyerr tak bersiaran dalam blog ni kan. Orang dok kecoh2 tantang The Power of Blogging bagai..kita yang dah ada blog ni taknak update la pulak kan.

Bukannye apa, sebab sekarang ni dah macam2 medium online yang ada dan lebuh mudah seperti Facebook, Twitter dan Instagram, klik je dah upload. Takyah nak mem'bedah' panjang lebar..hikhik...Haa tengok kan dah panjang lebar buat entry nih. Walhal nak ceritanya pasal kek je.

Wokey ni ada kek besday untuk Hariz (anak buah sebelah asben saya) dan juga untuk Khairina dan Danish (Anak kepada adik angkat saya zaman muda mudi dulu...eh skrg pun bukan tua sgt..muahahahaha).

 Kek Hariz ni ibu ayah dia request nak tema bola. Mula2 tu fikir nk buat padang bola tapi diaorg kata nanti besar gedabak sangat tak larat nak makan. So at last ayah dia request bentuk bola. Hariz minat CHELSEA, jadi saya buatkan bentuk bola (ada ke rupa???) yang kaler putih biru. Kebetulan aa pulak terlebih patung kaler biru tu saya jumpa dlm box accesorries, saya lekat je terus atas kek. Waaaa...terlentang Hariz atas kek tu!! Kikikikik...

Untuk kek saya pun x sempat nak snap pics. Dalam tu saya buat layer choclat dan stoberi sponge cake dengan vanilla and strawberry filling. Diaorg kata sooo yummeh. Saya pun rasa maca tu jugak (lalalalal...masuk lif tekan sendiri!!!)




Ok yang ni pulak Farah request rainbow sponge cake sebab dia xmo kek berat2. Lagipun kiddos yg nakmakan, nanti cepat muak kan. Tema frozen. Beselah kartun yang engah meletoppp sekarang ni kan. Semua rumah hampir nak kata WAJIB ada DVD Frozen neh especially yg ada gugurl. Korang tak caya ehh?? Silalah percaya...

Ok bagi yg nak mudah contact saya boleh terus ke:

FB : zazbakery sweetouch
Instagram : zazbakery sweetouch
Whatsapp : 012 2959655
Emel : zazbakery@gmail.com

Lagi pantas saya reply tau....

Comments

Popular Posts