WEDDING SUMAIYAH YANG MANIS

Hmmm manisss orangnya semanis namanya..SUMAIYAH!!

Hee saya sebenarnya tak sempat pun jumpa Mai masa kenduri haritu sebab saya terkejar-kejar pulak ke Selayang. Phewww berpeluh mak kejar-kejar hokey. Ceritanya Mai ni rupanye sepupu kepada Zida, customer saya dari Batu Arang. Alhamdulillah, kadang2 customer yg akan bawa next customer kepada kita asalkan IKHLAS bila berniaga. Jangan kejo untung semata..tapi kene masukkan baaaanyak kasih sayang dalam resepi masakan anda. Pasti hasilnyaa..MAVELLOUS yer.

Owhh berbalik kepada Sumaiyah tadi, aa saya dpt order ni last minute juga. Tapi meandangkan Mai pun x kisah sangat dengan tema yg sarat2 dengan kek kawinnya jadi saya terima juga. Kalau nak yg deko2 tahap extravaganza tu maybe saya tak dapek ler nak amik. Mungkin rezeki saya..dan juga rezeki Mai.

Selamat pengantin baru Sumaiyah...semoga kekal hingga ke jannah.







WASSAP 012 2959655
EMEL zazbakery@gmail.com
FB zazbakery sweetouch

Comments

Popular Posts