Kasih yang bersemi

Salam kasih sayang...


Gambar ini agak lama tersimpan dalam lipatan 'cakera keras' saya. Almaklumlah..tak berkesempatan nak memuatnaik ke laman sesawang ini. Alkisah, saya baru saja kembali dari bertugas di luar kawasan. Sementelah, saya diberi cuti 2 hari oleh tuan doktor disebabkan kaki saya terseliuh. Aduhaii....tragis kisahnye. Biarlah saya saje yang tahu ye.

Oklah di sini saya kongsikan kek yang dibuat untuk jiran saya. Majlis diadakan di kampung si gadis di Perak. Jadi..jauh jugalah perjalanan kek ini nampak gayanya. Mudah-mudahan kek buah hasil tangan zaz bakery menjadi ingatan dan tak lekang di sebutan (harap yang baik-baik saje ye..hehehe). Apapun SELAMAT BERTUNANG....moga berkekalan ke hari bahagia. Jaga-jaga, darah manis banyak dugaannya, yang penting....sabarrrr!!!





Comments

Popular Posts