Kek Chocolate Mousse

Hmm..kek chocolate mousse ni sebenarnya saya buat secara tak sengaja. Actually saya buat kek lain tapi adunan banyak sangat dan terlebih plak so takkan nak buang ye tak??? Saya pun dengan segala kekreatifan yang ada serta semangat tak nak membazir yang begitu membuak-buak di dada...maka saya pun membakar sebijik kek dengan saiz 8 inci dekkkk nonnn!! Hah ini lah dia nye..Saya lapiskan jek dengan choc mousse dlm 2-3 layer pastu saya coverkan ngan fresh cream dan tutup dengan ganache..Toottt...habis cerita!!!

Akhirnya saya hadiahkan pada anak-anak kawan ofis saya yang kebetulan singgah masa tu. Sebenarnya, borders tu bukan buttercream tapi saya guna filling macaron..kelassssss gitewww dek nonnnn!!!cuma filling basic jek flavor bese2 and saya kalerkan biru..hehehe....


Comments

Popular Posts