RED VELVET Versi ZAS BAKERY

Salam keju untuk semua pengunjung..lalalala

Hmm..minggu ni saya rasa memang minggu keju. Sungguh keju rasanya (erkk tp body tak bau keju k!!) Dari awal minggu lagi saya bermain dgn cream cheese, rasanya dlm bbrp hari dah habis 2 kg kot..maklumlah saya ni memang pemurah dengan keju. resepi tulis 50, saya up lagi 50!!hahahaha..amobi..amboi..amboi...tak tahan gitu you.

So yang ini saya berkesempatan nak share kek RED VELVET versi saya. Bagi mereka yang tak pernah makan kek ni cubalah....insyallah tak mengecewakan. Tekstur kek nya lembut, tak terlalu manis. Bila dimakan bersama cream cheese memang sedap gilerrr!! tapi bagi bukan penggemar cheese tu tak dapeklah den nak nolongnya.

Kek ni memang last minute order jugak, seb baik saya sempat mem'baking'nye. Almaklumlah, chef kek ni bekerja sambil berniaga..opsss jgn bising-bising ye. Aaa tu yg kena atur jadual betoi-betoi supaya dapat memenuhi permintaan pelanggan semua. Tapi dalam masa yang sama, kualiti tetap diutamakan sesuai dengan moto kami "KUALITI TANPA KOMPROMI". Aaa oklah xmo membebel banyak-banyak...ni lah hasil tangan saya yang belum berapa seni lagi ni. Kalau Van Gogh agaknya macam-macam lukisan ada atas kek tu ye..hikhik





Comments

Popular Posts