Kelas Kek Continental

Assalamualaikum kengkawan..

Buat apa hari minngu yang lepas? Kenduri? Melancong?Melencong??Oppsss...yang ketiga tu baik dijauhkan dari kamus kehidupan..especially kepada para suami-suami semua. Kiranya yang ke-3 itu pernah atau selalu jadi agenda, alamat punahlah title suami mithali anda semua.ngeh..ngeh..ngeh..Takpelah saya bukan nak berceramah tentang mithali pun, kang Prof Izy takleh carik makan plak (alamak prof...saya gurau jewww...jangan mare)..hikhik. Saya cuma nak sharekan program saya semalam..bersama dua orang rakan...

Yang seorang iteww rakan seopis, yang seorang lagi rakan di FB. Alhamdulillah mereka 'melencong' ke kedai saya dengan matlamat dan di akhir kelas dpt lah bawa pulang hasilnye. Harapan saya supaya Ain dan Ecah dapat aplikasikan semua yang dah dipelajari di kelas. Pasni, sila buka nota resepi dan rajin-rajin berkunjung ke bakery supplies...buat kek sendiri. Tapi...kalau nak urgent, order je dengan saya..hahahaha...

Cuma 2 dari 4 orang yang berkesempatan hadir. Takpe..no problem but the more the merrier kan. Anyway sepanjang kelas memang best..Ain yang mulanya malu-malu pun bila dah lama-lama jadik ok. Ecah?? Hmmm...as usual dia memang banyak tanye, dari opis sampai lah ke kedai sama je..nasib baik 2 org dapatlah nak layan sebaiknye.Orait...Rabu ni Ecah ada kelas roti pulak...nanti kita update ye.



Strawberry mouuse cake


Blackforest cake

Comments

Popular Posts