devils chocolate cake dan Walnut Caramel

Order daripada kenalan FB.

Terimakasih pada leen, sempat bersua muka waktu delivery di Sg. Buloh. Saya ni inshaa allah kalau sesuai waktunya saya boleh je pergi deliver ke area Sg Buloh tu cuma kalau tak cukup waktu memang takd apek la nak nolongnye. Palig2 pun saya akan tunggu di pickup point Petronas Kuang.

Untuk first timer, leen mencuba Devils Choc Cake dan Caramel Walnut cake spesel resepi zazbakery. Ada yang tanye nape namanya devils?? Ntahler..sebab asasl usulnya saya cedok kat gugel, pehtu saya ubahsuai ikut selera saya..hehehe. Makanya saya tak ubah nama tu. Maybe dah well known kot. Kata leen mesti ganas kek ni. Hahahaha...agaknye lah tu sebab kek ni sangat kaya dengan rasa coklat. Penggemar coklat memang sesuailah sangat kalau nak mengORDER

Temanya ultraman...tak pasti lah Ultraman Dia ke..Ultraman taro ke..janji ultraman! So inilah hasilnya. Feedback daripada Leen katanya dia puas hati sangat2 dengan kek tu. Saya pun risau jugak sebab masa ORDER Leen kata ini pertama kali nk cuba order dari bakers homemade, biasanye leen beli siap dari kedai or maybe tempat di SR agaknya. Sebab kek SR kan sedap2. Itu yg saya dup dap dup dap tu. Yelah kita cuma pembuat kek tak bertauliah yang takde ijazah pun dalam bidang pastri ni, cuma bermula dengan minat dan suka-suka.

Apapun TQ Leen!!


Ho chak!!!!

Seb bek dapat juga selit gambar boboi berdua tu di celah2 ultraman kan...

Walnut caramel cake bentuk petak...

Yang nak order boleh ke FB zazbakery Sweetouch atau whtsapp saya 012 2959655.

Comments

Popular Posts