rainbow cake lagiii

ini kek pelangi untuk sambutan majlis harilahir sabtu lepas..

siapa yang punyer?? Hehehe..ini kawan opis saya yang punyer. Dah 2-3 kali Haida pernah nak order beberapa tahun lepas tapi asyik timing tak kene. Selalunya saya kene pergi kursus outstation time tu. Hmm susah juga bakers part time ni kan? Kalau nak suruh husband saya buatkan, kek bolen boleyyy lah. Kalau yg deko2 tu alamatnyee.....hehehe

Haida nak kek simple mimple iaitu tema belon. Memikrkan untuk memudahkan Haida nak bawak balik umah jadi saya buat kek tampal2 je. Kalau nk buat yg cucuk atas kek tu karang, besau pulak kotak dan tinggi, payah nak handle. Haida pulak nak buh kek ni kat luar sebab takut tak muat peti ais katanye. Kekdahnya saya suggect kek buttercream sahaja sebab saya taknak merisikokan diri buat kek yang filling keju. Satgi keju rasa tak best..haaaa susah nak jawab tu dek non.

Hmmm..inilah kek tema belon untuk Damia dan Delisya...

Terima kasih Haida!

Anda yang nak order tu boleh ke FB kami zazbakery sweetouch atau whatsapp saya 012 2969655

ada ke ghupe belon tu????

oppss kita kasik zoom sketttt

Comments

Popular Posts